Kwalitatieve feedback over klantenservice
Nicereply is een alles-in-één klanttevredenheidstool waarmee bedrijven betere feedback kunnen ontvangen over hun klantenservice. Beschikbaar op mobiel, stelt Nicereply gebruikers in staat om beoordelingen en enquêtes bij te houden en te bekijken die hen uiteindelijk helpen om hun ondersteuningsteams op maat te maken voor hun klanten. Met een reeks producten kunnen bedrijven van elke omvang de tool gebruiken om hun klantenservicedoelen te beheren.
Op maat gemaakt voor uw bedrijf
Ongeacht de grootte van uw bedrijf, is klantenservice een integraal onderdeel van het doen van goede zaken. Met Nicereply hebben managers en klantenservicemedewerkers toegang tot scores en beoordelingen op basis van hun interacties die helpen bepalen waar hun klantenservice tekortschiet. De beoordelingen kunnen worden gebruikt om te ontdekken waar uw service de meeste aandacht nodig heeft. Deze kleine enquêtes worden gevonden in klantenservice reacties en bijgevoegd in e-mails. Wanneer een klant contact opneemt met de klantenservice, wordt hun vermogen om te beoordelen opgenomen in reactie-e-mails. Voor bedrijven groot of klein is deze feedback waardevol bij het herbeoordelen van de vaardigheden en responsiviteit van uw ondersteuningsteam.
Gelaagde prijsstelling service
Nicereply is niet zomaar een app, het is een complete service. Tegen een maandelijkse betaling hebben gebruikers toegang tot een scala aan essentiële tools en functies. Maar niet elk bedrijf is hetzelfde en daarom zijn er verschillende producten beschikbaar voor bedrijven van verschillende groottes. Of het nu gaat om een start-up, een groeiend bedrijf, een gevestigd bedrijf of een onderneming, er zijn prijsopties beschikbaar en gebaseerd op enquêtevolume, zodat u niet meer betaalt dan u nodig heeft.